Dorim sa va informam ca stocul produselor este indicat pentru fiecare în parte, pe pagina produsului, respectiv:
În stoc/Recomandat/Oferta Speciala/Produs nou
- produsul poate fi comandat - acesta este disponibil în depozitul ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L. si va putea fi livrat catre dvs. în maximum 7 zile. În mod obisnuit, termenul mediu de livrare a produselor este de 24-48 ore.
Stoc limitat
- produsul poate fi comandat, însa datorita stocului mic din depozitul SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L.
este necesara validarea comenzii dvs. de catre operator.
La comanda
- produsul nu se afla pentru moment în depozitul SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L., dar va fi disponibil la o data ulterioara. Produsul va putea fi comandat dupa data la care acesta devine disponibil.
Stoc terminat
- produsul nu mai exista pe stoc si nu mai poate fi comandat, fiind scos din vânzare. În acest caz aveti posibilitatea de a alege un alt produs, similar sau identic.
Termenul de livrare este de maximum 7 zile de la data confirmarii comenzii dvs.
De asemenea, produsele comandate pot fi preluate direct de la sediul nostru.
1. Ridicarea produselor de la sediul
2. În cazul în care optati pentru livrarea prin curierat rapid, se va achita un cost de transport in functie de locatie si de greutatea coletului, separat fata de costul produsului. Produsele
Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 800 lei transportul este gratuit catre orice locatie din
Produsele ale caror defecte de functionare si/sau design nu au fost semnalate în termen de 48 de ore de la receptia lor nu vor fi înlocuite.
1. Plata cu numerar
Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L.. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii comenzii.
2. Plata cu ordin de plata
Plata prin ordin de plata se face doar în baza facturii proforma emise de SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L., în urma confirmarii comenzii dvs. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii. Datele necesare efectuarii platii cu ordin de plata se vor regasi pe factura proforma.
3. Plata ramburs
Plata, în numerar, se efectueaza integral în momentul livrarii produselor la domiciliu, la comisionarul care a efectuat livrarea.
4. Plata cu card bancar
Plata cu card bancar se efectueaza integral în momentul finalizarii comenzii online. Clientul va primi un SMS in care acesta este informat de efectuarea platii.
5. Toate preturile afisate pe site, contin TVA si taxa verde (acolo unde este cazul, în conformitate cu HG 448 din 2005). În unele situatii (comanda unica cu valoare mai mare de 5.000 lei, sau refuzul repetat de a prelua comanda expediata) ne rezervam dreptul de a percepe plata, totala sau partiala, în avans. Prin comanda sa, clientul ia la cunostinta si accepta conditiile de livrare si plata a SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L..
Produsele de pe acest site au un termen de garantie de 24 de luni, mai putin produsele din gama filtre/consumabile care beneficiaza de un termen de garantie de 30 de zile. Fiecare produs care beneficiaza de garantie va fi însotit de certificat de garantie. Produsele cu un termen de garantie mai mare vor avea specificat acest lucru.
Garantia se aplica pentru produsele utilizate conform destinatiei acestora, care nu au defecte externe aparente si sunt însotite de factura emisa de SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L.. Perioada de garantie începe cu data preluarii produsului. În cazul în care produsul nu are atasat un certificat de garantie, factura va fi luata în considerare ca act de garantie. Conform legii, produsele ce au însumate interventii de service ce depasesc 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, vor fi înlocuite cu produse noi, identice sau în cazul în care acest lucru nu este posibil se returneaza contravaloarea produsului.
Aparatele de purificare/filtrare a apei trebuie racordate la o retea de apa munincipala/oraseneasca, care indeplineste standardele in vigoare pentru apa potabila. In cazul in care apa de la retea are duritate mai mare de 5 grade germane, pentru a evita colmatarea rezervorului de apa calda, trebuie montat un dedurizator inainte de intrarea apei in aparat sau folosirea filtrului de deionizare/dedurizare. La depasirea capacitatii de filtrare, filtrele trebuiesc schimbate mai des decat intervalul standard, respectiv 6 luni pentru filtrele sediment si precarbon si 12 luni pentru filtrele ultrafiltrare si post carbon.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, trimitând o cerere de retur, de preferabil prin intermediul poștei electronice.
Cererea de retur trebuie sa cuprinda numele cumparatorului, documentul de achizitie, suma si contul pentru restituirea contravalorii produselor.
In urma primirii in service se va constata starea produsului si I se va comunica clientului suma care ii va fi returnata , conform politicii de retur.
Aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.
Daca va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra pentru produs. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Voluntari, str. Matei Basarab nr. 7-9, judetul Ilfov, Voluntari, Ilfov, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului .
Va trebui sa suportati costul returnarii produselor.Cumparatorul trebuie sa se asigure ca expedierea este ambalata conform cerintelor firmei de curierat, respectiv:https://sameday.ro/modalitati-de-ambalare/etc.
Daca produsul este deteriorat la transport datorita unei impachetari neconforme cerintelor curierului, cumparatorul va suporta costul aducerii produsului la starea initiala.In cazul in care returul se refuza, cumparatorul trebuie sa specifice in 30 zile modalitatea de returnare la acesta a produsului, care se va face pe costul acestuia. Dupa 30 zile , daca modalitatea de returnare nu s-a comunicat, produsul se recicleaza.
În cazurile în care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificat de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului în situatia unor abuzuri (ex: returnari repetate, etc).
Precizam ca cele mentionate la capitolul RETURNAREA PRODUSELOR se refera la cumparatorul persoana fizica.
Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.
Litigiile aparute între utilizatorii acestui site si SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L. se rezolva pe cale amiabila. În cazul în care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata românesti.