PRODUSE


Viziteaza site-ul Romkor.ro pe ShopMania

Viziteaza profilul lui romkor din Okazii.ro

Ghidul tau autentic de shopping.

www.price.ro - your shopping expert
Compari.ro - ghid autentic de shopping

Livrare si plata


Termeni si conditii de livrare si plata



Dorim sa va informam ca stocul produselor este indicat pentru fiecare în parte, pe pagina produsului, respectiv:


În stoc/Recomandat/Oferta Speciala/Produs nou
- produsul poate fi comandat - acesta este disponibil în depozitul ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L. si va putea fi livrat catre dvs. în maximum 7 zile. În mod obisnuit, termenul mediu de livrare a produselor este de 24-48 ore.

 

 

Stoc limitat

- produsul poate fi comandat, însa datorita stocului mic din depozitul SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L.

este necesara validarea comenzii dvs. de catre operator.

 

La comanda

- produsul nu se afla pentru moment în depozitul SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L., dar va fi disponibil la o data ulterioara. Produsul va putea fi comandat dupa data la care acesta devine disponibil.

 

Stoc terminat

- produsul nu mai exista pe stoc si nu mai poate fi comandat, fiind scos din vânzare. În acest caz aveti posibilitatea de a alege un alt produs, similar sau identic.

 




Livrare



Termenul de livrare este de maximum 7 zile de la data confirmarii comenzii dvs.

În mod obisnuit, termenul mediu de livrare a produselor este între 24-48 ore de la lansarea comenzii.


De asemenea, produsele comandate pot fi preluate direct de la sediul nostru.


1. Ridicarea produselor de la sediul SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L. din Voluntari, cartier Pipera, strada Matei Basarab nr.7-9, judetul Ilfov, se face personal de catre client. Programul de lucru este de luni pâna vineri, între orele 9 si 17. Avantajul ridicarii de la sediul nostru consta în faptul ca nu se mai percep taxe de transport. De asemenea clientul are astfel posibilitatea de a vizualiza produsul înainte de a-l achizitiona.


2. În cazul în care optati pentru livrarea prin curierat rapid, se va achita un cost de transport in functie de locatie si de greutatea coletului, separat fata de costul produsului. Produsele sunt livrate doar pe teritoriul României prin firma de curierat FAN COURIER sau URGENT CARGUS. Daca localitatea dvs. nu este în aria deservita de FAN COURIER sau URGENT CARGUS va trebui sa achitati un tarif suplimentar pentru kilometrii externi sau sa optati sa ridicati personal coletul de la cel mai apropiat centru FAN COURIER/URGENT CARGUS de localitatea dvs. de domiciliu.

Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 400 lei transportul este gratuit catre orice locatie din tara aflata în aria de deservire FAN COURIER sau URGENT CARGUS.


În cazul livrarii cu ramburs, va rugam sa verificati integritatea ambalajului în prezenta curierului. Daca exista nereguli, înregistrati-le împreuna cu curierul într-un proces verbal pe care îl expediati apoi pe adresa noastra.
În cazul livrarilor prin curier, daca produsul primit este defect si/sau prezinta urme de deteriorare, puteti solicita returnarea produsului în 48 de ore de la receptia acestuia, în vederea înlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

 

Produsele ale caror defecte de functionare si/sau design nu au fost semnalate în termen de 48 de ore de la receptia lor nu vor fi înlocuite.




Plata




1. Plata cu numerar
Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L.. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii comenzii.

2. Plata cu ordin de plata
Plata prin ordin de plata se face doar în baza facturii proforma emise de SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L., în urma confirmarii comenzii dvs. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii. Datele necesare efectuarii platii cu ordin de plata se vor regasi pe factura proforma.

3. Plata ramburs
Plata, în numerar, se efectueaza integral în momentul livrarii produselor la domiciliu, la comisionarul care a efectuat livrarea.

4. Plata cu card bancar
Plata cu card bancar se efectueaza integral în momentul finalizarii comenzii online. Clientul va primi un SMS in care acesta este informat de efectuarea platii.

5. Toate preturile afisate pe site, contin TVA si taxa verde (acolo unde este cazul, în conformitate cu HG 448 din 2005). În unele situatii (comanda unica cu valoare mai mare de 5.000 lei, sau refuzul repetat de a prelua comanda expediata) ne rezervam dreptul de a percepe plata, totala sau partiala, în avans. Prin comanda sa, clientul ia la cunostinta si accepta conditiile de livrare si plata a SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L..

 

 


 

Garantie



Produsele de pe acest site au un termen de garantie de 24 de luni, mai putin produsele din gama filtre/consumabile care beneficiaza de un termen de garantie de 30 de zile. Fiecare produs care beneficiaza de garantie va fi însotit de certificat de garantie. Produsele cu un termen de garantie mai mare vor avea specificat acest lucru.

Garantia se aplica pentru produsele utilizate conform destinatiei acestora, care nu au defecte externe aparente si sunt însotite de factura emisa de SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L.. Perioada de garantie începe cu data preluarii produsului. În cazul în care produsul nu are atasat un certificat de garantie, factura va fi luata în considerare ca act de garantie. Conform legii, produsele ce au însumate interventii de service ce depasesc 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, vor fi înlocuite cu produse noi, identice sau în cazul în care acest lucru nu este posibil se returneaza contravaloarea produsului.
Aparatele de purificare/filtrare a apei trebuie racordate la o retea de apa munincipala/oraseneasca, care indeplineste standardele in vigoare pentru apa potabila. In cazul in care apa de la retea are duritate mai mare de 5 grade germane, pentru a evita colmatarea rezervorului de apa calda, trebuie montat un dedurizator inainte de intrarea apei in aparat sau folosirea filtrului de deionizare/dedurizare. La depasirea capacitatii de filtrare, filtrele trebuiesc schimbate mai des decat intervalul standard, respectiv 6 luni pentru filtrele sediment si precarbon si 12 luni pentru filtrele ultrafiltrare si post carbon.

 



Returnarea produselor



Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, trimitând o cerere de retur, de preferabil prin intermediul poștei electronice.
Cererea de retur trebuie sa cuprinda numele cumparatorului, documentul de achizitie, suma si contul pentru restituirea contravalorii produselor.
In urma primirii in service se va constata starea produsului si I se va comunica clientului suma care ii va fi returnata , conform politicii de retur.

Aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.

Daca va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra pentru produs. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Voluntari, str. Matei Basarab nr. 7-9, judetul Ilfov, Voluntari, Ilfov, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului .

Va trebui sa suportati costul returnarii produselor.
Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita costul pentru readucerea în stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pretrezultata din vânzarea produsului ca second-hand . La produsele care contin filtre, acestea se inlocuiesc, iar aparatul trebuie igienizat si aceste operatii sunt pe costul cumparatorului.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Produsele de îngrijire personală,din motive de protecție a sănătății clienților, nu pot fi returnate decât dacă nu au fost desigilate, testate, utilizate.

Cumparatorul trebuie sa se asigure ca expedierea este ambalata conform cerintelor firmei de curierat, respectiv:https://sameday.ro/modalitati-de-ambalare/etc.

Daca produsul este deteriorat la transport datorita unei impachetari neconforme cerintelor curierului, cumparatorul va suporta costul aducerii produsului la starea initiala.
In cazul in care cumparatorul nu accepta aceste taxe, returul se refuza.

In cazul in care returul se refuza, cumparatorul trebuie sa specifice in 30 zile modalitatea de returnare la acesta a produsului, care se va face pe costul acestuia. Dupa 30 zile , daca modalitatea de returnare nu s-a comunicat, produsul se recicleaza.

 



Important




În cazurile în care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificat de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului în situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.


Litigiile aparute între utilizatorii acestui site si SC ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L. se rezolva pe cale amiabila. În cazul în care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata românesti.



spacer
Romkor International - Dozatoare apa, Purificatoare Apa si Bideuri Midea
Telefon: 0727102557, Email: office@romkor.ro,
Strada Matei Basarab 9A, Ilfov, 077190, Voluntari, RO

Website detinut de ROMKOR INTERNATIONAL S.R.L., CIF: RO8914976, Reg.Com: J23/1756/2006
Please click to see profile.

romkor.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.